Så fungerar din nya digitala signaturlösning.

SignIt,
vår digitala signaturlösning, förenklar processen att signera och skicka dokument, och gör den mer effektiv och säker. Så här fungerar det:

Ladda upp ditt PDF-, Word- eller Excel-dokument på vår plattform. Välj den eller de signatärer som behöver signera dokumentet. Ange datum och tid för när dokumentet ska vara signerat, och lägg till ett personligt meddelande till dina signatärer vid behov. Skicka dokumentet för digital signering, både nationellt och internationellt. Få automatiska meddelanden när dokumentet har signerats av alla signatärer. Tillgång till ett säkert, krypterat arkiv för alla dina signerade dokument. SignIt erbjuder också funktioner som unik varumärkesprofilering, hantering av flera dokument och signatärer, deadlines och automatiska påminnelser, samt ett API för mjukvaruutvecklare.

Med SignIt blir hanteringen av dina signaturer helt digital och miljövänlig, genom att ta bort allt från porto till kuvert, vilket hjälper dig att spara resurser och skydda miljön.